Gwarancja i serwis


1. W przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, prosimy o kontakt i przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego. W zależności od wymogów producenta, pomagamy Klientom w sporządzeniu protokołu reklamacyjnego oraz koordynujemy działania naprawcze.

2. Gwarancja udzielana jest wyłącznie bezpośredniemu Nabywcy sprzętu i nie jest przenoszona na inne osoby oraz ważna jest na terytorium RP. Warunkiem skorzystania z prawa do gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu.

3. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać nie później niż w ciągu 2 tygodni od ujawnienia się wady towaru.

4. Do odpowiednio zabezpieczonej przed uszkodzeniem przesyłki należy dołączyć dowód zakupu.

5. W przypadku otrzymania sprzętu w stanie niekompletnym, niedokonania zgłoszenia w terminie zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy z uwagi na niespełnienie przez Nabywcę warunków gwarancji.

6. Jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje sprzętu (w tym wymiana oprogramowania wewnętrznego "firmware") dokonywane przez Nabywcę lub osoby trzecie bez wiedzy i zgody Sprzedającego powodują utratę uprawnień gwarancyjnych.

7. W przypadku gdy sprzęt opatrzony został plombami prawo do gwarancji nie przysługuje Nabywcy w przypadku ich zerwania lub uszkodzenia.

8. Gwarant zastrzega sobie prawo oceny kwalifikacji uszkodzeń (czy podlegają one naprawom gwarancyjnym).

9. Jeżeli przeprowadzone przez firmę testy nie potwierdzą istnienia opisanej przez Nabywcę wady objętej gwarancją, Sprzedawca zastrzega sobie prawo obciążenia Nabywcy wynikającymi stąd kosztami.

10. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne sprzętu. W szczególności gwarancją nie są objęte następujące wady i uszkodzenia Sprzętu:
- spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego, pola magnetycznego lub będące następstwem zawilgocenia, urazów mechanicznych, przepięć elektrycznych itp. oraz wynikłe z eksploatacji sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach, np. duże zapylenie, itp..
- spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem;
- spowodowane lub wynikające z używania sprzętu łącznie z innymi urządzeniami nie przeznaczonymi do używania ze sprzętem lub też z innymi urządzeniami, niż zalecane przez Producenta w instrukcji obsługi lub w opisie funkcjonalności itp.;
- będące następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych i termicznych;
- będące następstwem posługiwania się sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu lub z instrukcja producenta oraz wynikłe z samowolnego wykonywania napraw, przeróbek lub modyfikacji sprzętu (w tym wymiany oprogramowania wewnętrznego "firmware")
- będące następstwem przepięcia w znajdującej się poza sprzętem instalacji elektrycznej;
- spowodowane zalaniem sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem oraz powstałe w wyniku używania niewłaściwych środków chemicznych do czyszczenia lub nieodpowiednią konserwacją i działaniami mającymi na celu wyczyszczenie sprzętu;
- nieodpowiednią konserwacją
- wynikłe z samowolnego wykonywania napraw, przeróbek lub modyfikacji sprzętu

11. Gwarancja nie obejmuje akcesoriów (materiałów eksploatacyjnych) które, ze względu na swój charakter posiadają okres żywotności eksploatacyjnej.

12. Nabywca traci uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji w przypadku:
- dokonania jakiejkolwiek naprawy lub przeróbki sprzętu we własnym zakresie przez osobę trzecią albo powierzenia wykonania naprawy innej osobie, niż upoważnionemu pracownikowi działu serwisowego
- stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb gwarancyjnych, albo zakrycia lub zaklejenia ich w sposób uniemożliwiający ich prawidłowe odczytanie;
- stwierdzenia uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących sprzęt albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający prawidłowy odczyt oznaczeń sprzętu;
- utraty niniejszego dokumentu (karta gwarancyjna);
- upływu okresu gwarancji.

13. W przypadku korzystania z oferty rozszerzonej gwarancji producenta (np. 36 miesięcy na produkty firmy Henkelman) - warunkiem utrzymania tej ochrony jest wykonywanie przeglądów serwisowych, przeprowadzonych przez uprawnionych pracowników i potwierdzonych w stosownej dokumentacji.

14. Sprzedawca nie odpowiada za szkody i utracone korzyści Nabywcy wynikające z konieczności przedłożenia sprzętu do naprawy oraz za wszelkie szkody Nabywcy wynikające z opóźnienia naprawy gwarancyjnej sprzętu.

15. W przypadku braku możliwości naprawy towar podlega wymianie. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania Klientowi ekwiwalentnego towaru o nie niższych możliwościach użytkowych pochodzącego od innego producenta.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? zarejestruj się
Infolinia 12 283 02 63
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl