Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w sklepie www.polgastro.pl wystarczy się zalogować (zarejestrować) i wybrać interesujący nas produkt. Zamówienie można złożyć również telefonicznie (778-877-780) bądź drogą mailową (polgastro @ polgastro.pl). Ze względu na możliwość wystąpienia pomyłek, preferowana jest pisemna forma zamówienia. Zamówienie jest wiążące po potwierdzeniu dostępności produktu przez pracownika sklepu, rezerwacja asortymentu następuje po dokonaniu wpłaty.

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Logowanie nie jest konieczne – ułatwia ono tylko proces składania i śledzenia losów zamówienia online. Przed złożeniem zamówienia prosimy jednak upewnić się, jaka jest dostępność produktu i termin realizacji dostawy.

Co to jest „koszyk”?
Koszyk to forma „notatnika” przypominającego jakie produkty zwróciły naszą uwagę podczas przeglądania strony. Nie jest traktowany jako sposób na rezerwację produktu.

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Istnieją dwie formy dokonania zapłaty za zamówiony towar – przedpłata na konto oraz płatność kurierowi w momencie dostawy (pobranie) lub na miejscu odbioru osobistego w siedzibie firmy.

W jaki sposób można dokonać przedpłaty?
Podczas składania zamówienia dokonujemy wyboru sposobu zapłaty za zamówiony towar. W przypadku zaznaczenia przedpłaty, w mailu z prośbą o potwierdzenie zamówienia, przesłany zostanie także numer konta bankowego oraz pozostałe dane potrzebne do dokonania płatności. Numer konta znajdziesz również w danych kontaktowych.

Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście – wystarczy podać dane niezbędne do jej wystawienia, podczas składania zamówienia (w momencie weryfikacji adresu wysyłki, etc.).

Podałem błędne dane do faktury- czy można ją poprawić?
Nie ma problemu, w takim wypadku prosimy o przesłanie nam na nasz adres noty korygującej.

W jaki sposób mogę otrzymać towar?
W zależności od gabarytów przesyłki i preferencji odbiorcy, zakupiony towar wysyłamy przesyłką pocztową lub kurierską.

Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
Oczywiście, odbiór osobisty jest mile widziany, zawsze po potwierdzeniu stanów magazynowych i wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Jak długo będę czekał na realizację zamówienia?
Zamówienia złożone w naszym sklepie w zależności od aktualnych stanów magazynowych realizujemy najczęściej do 5 dni roboczych, w przypadku towarów dostępnych na zamówienie termin realizacji określamy przed złożeniem zamówienia.

Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?
Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie.

Jak mogę się dowiedzieć czy moje zamówienie zostało zrealizowane?
W momencie zrealizowania zamówienia do zamawiającego zostaje wysłany e-mail z potwierdzeniem tego faktu.
 
Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?
Tak. W takiej sytuacji prosimy o wiadomość na adres e-mail: polgastro @ polgastro.pl w której zawrą Państwo następujące informacje: numer zamówienia, numer artykułu, w którym życzą sobie Państwo nanieść poprawki i wyjaśnienie, jakiego rodzaju zmian sobie Państwo życzą. Poprawek można dokonać w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia.

Kiedy mogę spodziewać się dokumentów potwierdzających dokonania zakupu?
Dokumenty takie (paragon lub faktura VAT) dostarczane są razem z zamawianym towarem w paczce.

Czy produkty widoczne na stronie sklepu objęte są gwarancją?
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją, a w razie wystąpienia wady można je za pośrednictwem sklepu reklamować.

Jak mogę zareklamować zakupiony w Państwa sklepie towar?
W przypadku wystąpienia wady produktu można go reklamować (niezbędnym jest posiadanie dowodu zakupu).

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? zarejestruj się
Infolinia 12 283 02 63
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl