Finansowanie

GRENKE LEASING - SZYBKO I WYGODNIE!

Jakie korzyści daje leasing?

  1. Jest prosty...
    W leasingu GRENKE ilość wymaganych dokumentów do umowy leasingowej jest minimalna. Według standardów GRENKE do podjęcia decyzji wystarczą: wniosek, dokumenty tożsamości osób z reprezentacji firmy oraz dokument rejestrowy.

  2. ... i korzystny podatkowo.
    Leasing GRENKE wpływa na obniżenie podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym, gdyż raty leasingowe w całości zaliczane są do kosztów uzyskania przychodu.

  3. Pomaga utrzymać elastyczność firmy, chroni kapitał własny i umacnia kondycję finansową wobec banku.
    Leasing, w przeciwieństwie do zakupu, nie narusza zdolności kredytowej ani nie obciąża bilansu. Urządzenia pozostają własnością leasingodawcy (GRENKE), tak więc - inaczej jak przy zakupie - stosunek kapitału własnego do sumy bilansowej czy kapitału własnego do majątku firmy nie prowadzi do pogorszenia kondycji firmy. Oznacza to, że korzystanie z nowej technologii, jednocześnie poprawia wypłacalność Waszej firmy, wynik w bilansie oraz rating firmy.

  4. Umożliwia realizację projektów rozwojowych dzięki łatwiejszemu dostępowi do najnowocześniejszych technologii.
    Dzięki leasingowi GRENKE Wasza firma może być stale innowacyjna. Sprzęt gastronomiczny zakupiony w ramach leasingu sam zarabia na siebie, a płatności leasingowe mogą pochodzić z wypracowanej nadwyżki. Zamiast wysokich kosztów nabycia, regulowane są jedynie miesięczne (lub kwartalne) raty leasingowe. Takie rozwiązanie już na początku stwarza możliwości inwestycyjne, a stałe raty leasingowe wkalkulowane są w plan.

  5. Pozwala na większe inwestycje.
    Raty leasingowe zastępują wysokie koszty nabycia sprzętu. Czynnikiem rozwoju firmy jest często zapotrzebowanie na nowe technologie. Chcąc odnieść sukces firma powinna na bieżąco inwestować w nowe technologie. Tradycyjny zakup obciąża kapitał i z powodu krótkiego cyklu życia innowacji urządzenia szybko się "starzeją", często zanim zostaną jeszcze spłacone. Rozwiązaniem jest leasing GRENKE. Poprzez korzystne raty macie możliwość inwestowania w nowe technologie w każdym momencie. Tym samym leasing GRENKE daje możliwość bycia o krok przed konkurencją.

 

Nasze atuty:

- szybka decyzja

- 0% wpłaty początkowej

- uproszczony wniosek- „oświadczenie” (bez dokumentów finansowych, zaświadczeń ZUS i US)

- stałe raty (bez WIBOR)

- leasing już od 5000 zł netto!

- finansowanie w PLN

- Okres leasingu – 36 miesięcy

- wszystkie formalności załatwiane bezpośrednio w salonie sprzedaży

Zalety leasingu:

- Prosty podatkowo i księgowo (w całości stanowi koszt uzyskania przychodu)

- Neutralne ujęcie w bilansie przedsiębiorstwa

- Nie obciąża zdolności kredytowej

- Łatwy i szybki dostęp do nowoczesnej technologii

- Natychmiastowe korzyści z produktu, bez angażowania własnych środków

- Możliwość przeznaczenia wolnych środków na bieżącą działalność

- Małe obciążenie finansowe, zwiększenie płynności środków finansowych

- Spłata rat leasingowych dokonywana jest z wypracowanej nadwyżki uzyskanej dzięki większej efektywności nowoczesnego sprzętu;

- Proste i przejrzyste procedury

- Minimum formalności (bez zaświadczeń z ZUS i US, bez dokumentów PIT i CIT)

- Szybka i sprawna realizacja transakcji

- Niskie raty miesięczne

- Uproszczone procedury

PROPONOWANE UMOWY:

LEASING TRADYCYJNY

Klasyczny i najbardziej popularny na polskim rynku rodzaj umowy leasingowej, który zawiera w sobie opcję nabycia przedmiotu leasingu. Charakteryzuje się tym, że po zakończeniu umowy, klient ma prawo nabyć przedmiot umowy za wartość końcową określoną w umowie. 

LEASING OPTYMALNY

Najczęściej stosowany w krajach zachodnich typ umowy dla przedmiotów nowoczesnej technologii o szybkim tempie zmian. Cechą tego leasingu jest to, że nie zawiera w umowie gwarancji wartości zakupu przedmiotu leasingu. Jednakże i tutaj klient ma możliwość zakupu sprzętu (po skończonym leasingu) za jego wartość rynkową. Najczęściej jednak, klient zwraca użytkowany sprzęt firmie leasingowej i zawiera kolejną umowę na nowszej generacji sprzęt.     

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA UPROSZCZONA

(dotyczy przedmiotów od wartości 10.000 – 30.000 zł. netto):

  1. Wniosek – procedura uproszczona.
  2. Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
  3. Dwa dowody tożsamości osób upoważnionych do zawierania umowy.

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA ZWYKŁA

(dotyczy przedmiotów powyżej 30.000 zł. netto):

  1. Wniosek i Informacja dodatkowa do wniosku – procedura zwykła.
  2. Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
  3. Regon i NIP.
  4. Dwa dowody tożsamości osób upoważnionych do zawierania umowy.

PRZEBIEG TRANSAKCJI:

  1. Złożenie wniosku.
  2. Przekazanie wymaganych dokumentów.
  3. Wybór wariantu warunków finansowych.
  4. Otrzymanie decyzji odnośnie możliwości udzielenia leasingu.
  5. Podpisanie umowy i odbiór przedmiotu leasingu.

 

Masz pytania? - zadzwoń, chętnie pomożemy!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? zarejestruj się
Infolinia 12 283 02 63
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl